Hamulce uruchamiane sprężyną

Hamulce uruchamiane sprężyną


>> pobierz katalog

Hamulce uruchamiane sprężyną
Są zwalniane na różne sposoby: pneumatycznie, hydraulicznie, ręcznie cięgnem oraz elektrycznie.

Hamulce RINGSPANNA wymagają minimalnego miejsca do zabudowy. Hamulce raz gniazda hamulcowe mogą być zamocowane na tarczach hamulcowych o różnej średnicy, w dowolnym położeniu. Poprzez zastosowanie kilka hamulców na jednej tarczy hamulcowej możliwe jest zwiększenie momentu hamującego.

Hamulce przemysłowe RINGSPANN z uwagi na swoją uniwersalną konstrukcję spełniać mogą różne funkcje jako:

  • Hamulec przytrzymujący – zapobiega niepowołanemu włączeniu obrotów wału w czasie postoju.
  • Hamulec zatrzymujący – zatrzymujący w krótkim czasie obracający się wał, np. przy awarii prądu lub po użyciu wyłącznika bezpieczeństwa.
  • Hamulec do regulacji prędkości – zapewnia utrzymanie stałej siły ciągnącej materiał.

ceff60c46e3d2b9c8747b7fc194090dcDH 10 FPM
Zwalniane pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie prostopadle do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 15 – 50 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • w jednej obudowie z tłokiem dociskowym
  • powierzchnie zewnętrzne odporne na korozję
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

046d97b132f61a46fcf9bb8910fadeadDV 20 FPM
Zwalnianie pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie równoległe do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 180 – 610 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

de121326ffaf4e33a5e3e284b9a035f5DV 30 FPM
Zwalnianie pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie równolegle do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 640 – 2185 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

d8a15c6c5e363b68179a280093b7b9b5DV 30 FPA
Zwalnianie pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie równolegle do tarczy hamulcowej.
Automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 640 – 2185 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych zapewnia równomierną siłę hamowania
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

9e65fdb90580d6c6e35b8e32511a3b44DH 30 FPM
Zwalnianie pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie prostopadle do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 640 – 2185 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

ab3ecbad5dc2df94b7353748f4c24232DH 30 FPA
Zwalnianie pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie prostopadle do tarczy hamulcowej.
Automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 640 – 2185 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę,
    zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych zapewnia równomierną siłę hamowania
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

03268189605a2b1711f31099d1bd9560DVH 40 FPM
Zwalnianie pneumatyczne.
Mocowanie w maszynie prostopadłe lub równoległe do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 5100 – 14900 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę,
    zwolnienie hamulca następuje przez sprężone powietrze
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • możliwość mocowania hamulca w maszynie prostopadle lub równolegle do tarczy hamulcowej
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

59ed50b0f754ea242620b648524b7af4DV 20 FHM
Zwalnianie hydrauliczne.
Mocowanie w maszynie równoległe do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 180 – 610 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę zwolnienie hamulca następuje przez olej pod ciśnieniem
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

ffaa12933c0fef775a1a770abd605a1aDV 30 FHA
Zwalnianie hydrauliczne.
Mocowanie w maszynie równoległe do tarczy hamulcowej.
Automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 640 – 2185 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez olej pod ciśnieniem
  • automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych zapewnia równomierną siłę hamowania
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

befbda16e724d8f2e73eb45ead4037d2DH 30 FHA
Zwalnianie hydrauliczne.
Mocowanie w maszynie prostopadle do tarczy hamulcowej.
Automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 640 – 2185 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez olej pod ciśnieniem
  • automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych zapewnia równomierną siłę hamowania
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej

7a2236b6ae6880b0d45d10957b8cb85eDV 20 FKM
Zwalnianie ręczne cięgnem.
Mocowanie w maszynie równoległe do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 153 – 500 Nm.

 

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje przez uruchomienie cięgna ręcznego
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej
  • łatwo przesuwne, wysoko-elastyczne cięgno dostarczane w dowolnej, żądanej długości, z różnymi
    dźwigniami do uruchamiania.

62af378eedcc253c3c7011d05dd5e582DV 20 FEM
Zwalnianie elektryczne.
Mocowanie w maszynie równolegle do tarczy hamulcowej.
Ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych.
Maksymalny moment hamowania 180 – 610 Nm.

Zalety:

  • hamulec bezpieczeństwa, zaciśnięty w stanie spoczynku; siła docisku wytwarzana jest przez sprężynę, zwolnienie hamulca następuje za pomocą elektromagnesu
  • wysoka gęstość mocy
  • niskie zapotrzebowanie energii
  • nowoczesna sterowanie elektroniczne (zawarte w dostawie)
  • ręczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowej.