Hamulce uruchamiane pneumatycznie

Hamulce uruchamiane pneumatycznie


>> pobierz katalog

Hamulce uruchamiane pneumatycznie

Są uruchamiane pneumatycznie, a zwalniane sprężyną.

Hamulce RINGSPANNA wymagają minimalnego miejsca do zabudowy. Hamulce raz gniazda hamulcowe mogą być zamocowane na tarczach hamulcowych o różnej średnicy, w dowolnym położeniu. Poprzez zastosowanie kilka hamulców na jednej tarczy hamulcowej możliwe jest zwiększenie momentu hamującego.

Hamulce przemysłowe RINGSPANN z uwagi na swoją uniwersalną konstrukcję spełniać mogą różne funkcje jako:

  • Hamulec przytrzymujący – zapobiega niepowołanemu włączeniu obrotów wału w czasie postoju.
  • Hamulec zatrzymujący – zatrzymujący w krótkim czasie obracający się wał, np. przy awarii prądu

lub po użyciu wyłącznika bezpieczeństwa.

  • Hamulec do regulacji prędkości – zapewnia utrzymanie stałej siły ciągnącej materiał.

7740fbcdcd4e60216787f7fbb2f57ce5DH 5 P

Mocowanie w maszynie prostopadłe do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 3 – 15 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • w jednej obudowie z tłokiem dociskowym
  • powierzchnie zewnętrzne odporne na korozję
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe

8940c2d7372e7faa92189e4b51840417DH 15 P

Mocowanie w maszynie prostopadłe do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 17 – 430 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe

26df4e0cbf4c046c10f201a274ad2bf6DV 20 P
Mocowanie w maszynie równoległe do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 25 – 630 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • puszka naciskowa z membraną
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe

3f35ca8deadfb632e54c16bdd1789ec1DH 10 P
Mocowanie w maszynie prostopadle do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 3 – 80 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • w jednej obudowie z tłokiem dociskowym
  • powierzchnie zewnętrzne odporne na korozję
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe

c6a851a9770fb11c05508844d3d3854bDH 30 P

Mocowanie w maszynie prostopadłe do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 93 – 4360 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • cylinder naciskowy z płaskim tłokiem
  • automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych zapewnia jednakowy skok hamulca
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe

6bb152fd5eb69077075103948530cfffDVH 40 P

Mocowanie w maszynie prostopadłe lub równoległe do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 1008 – 23770 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • mocowanie hamulca na maszynie możliwe równolegle i prostopadle do tarczy hamulcowej
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe

4c5d4cdfc669e0259527e4f8e2497484DV 30 P
Mocowanie w maszynie równoległe do tarczy hamulcowej.
Maksymalny moment hamowania 93 – 4360 Nm.

 

 

Zalety:

  • siła docisku wytwarzana jest przez sprężone powietrze, zwolnienie hamulca następuje siłą sprężyny
  • cylinder naciskowy z płaskim tłokiem
  • automatyczna regulacja zużycia okładzin hamulcowych zapewnia jednakowy skok hamulca
  • bezazbestowe okładziny hamulcowe
  • wahliwe klocki hamulcowe gwarantują pełne przyleganie do tarczy hamulcowe