Elastyczne Winflex

Sprzęgło Winflex


>> Pobierz katalog

Sprzęgło elastyczne z łącznikami stalowymi. Doskonałe, niezawodne rozwiązanie przy dobrym stosunku kosztów do wydajności. Długie lata  użytkowania i prób pozwoliły osiągnąć w pełni zoptymalizowane sprzęgło.

Piasta:

  • Dzięki specjalnemu wykonaniu występów, powierzchnia styku pomiędzy stalowym elementem sprężystym i występami piasty zwiększa się proporcjonalnie do momentu obrotowego, aby utrzymać wciąż ten sam nacisk.
  • Ponieważ styk ma miejsce na wielu występach, powoduje to skuteczne przejmowanie momentu obrotowego, chroniąc w ten sposób sprzęgło przed zniszczeniem.
  • Brak oddziaływania sił zwrotnych na wał

Stalowy element sprężysty:

  • Stanowi element łączący obie piasty sprzęgła.
  • Jest łatwy do montażu i odporny na zużycie.
  • Odporny na warunki otoczenia (temperaturę, wilgotność, trudne warunki eksploatacji).
  • Posiada ochronę przez utlenianiem.

Stosowane typy sprzęgieł Winflex:

  • T, TL, TL 2 – piasta krótka i długa – zabudowa pozioma lub pionowa
  • T…NPE, TL…NPE – ze sztywna piastą – zabudowa pozioma
  • T…DF – do montażu na tarczy hamulcowej BSAT…, BSATL…, BSATL2… – obudowa jednoczęściowa do montażu kół zamachowych, kół pasowych, itp.
  • CPF – z bębnem hamulcowym – zabudowa pozioma
  • typ S – wykonanie ciężkie – zabudowa pozioma

Sprzęgło Winflex 9000:

Winflex_9000

>>pobierz katalog

Nowy typoszereg, różnice względem sprzęgła Winflex:

  • Maksymalna średnica otworu 380 mm
  • Powiększenie maksymalnej średnicy otworu uzyskano dzięki zastosowaniu nowego kształtu obudowy
  • Dzielona poziomo na dwie połówki aluminiowa obudowa, ułatwiająca montaż i demontaż sprzęgła.
  • Niskie koszty konserwacji
  • Długotrwałe smarowanie, bazujące na średniej długości eksploatacji w wysokości 40 000 roboczogodzin
  • 15 wielkości standardowych dostępnych z magazynu w zakresie momentu obrotowego 950 – 230 000 Nm